30 mars.

En dag kvar och sen har Linnea påsklov!
Det ska bli grymt skönt! Åker hem på torsdag, Marcus följer oxå med :)  och blir i Laxsjö hele helgen såklart! Påskafton i laxsjö, grejer de ;) hehe.
Ska faktiskt jobba några dagar nästa vecka, äntligen. Får väl se annars vad lovet bjuder på, blir ju i stan nästan hela veckan så om nån är i stan å har lite för sig så äre bara å höra av sig :p


skola och matteprov, tårtkalas och träning bestod min dag utav.


mums. (:


även lägenhet på G, hoppashoppas! :')



du som får mig att må bra,
du som gör mig lycklig,
du som betyder mest,
och underbara du som jag älskar mest .

<3



Puss / L




Kommentarer
Postat av: victoria

haha, nejje, men vi får se, har jag skjuts dit så far jag nog :D

2010-03-31 @ 20:04:17
URL: http://victoriaasberg.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0