sunshine

Blev en dag på stan idag med Nichole och Emma :) Det enda jag köpte var en kebabtallrik, hehe braa!..
Älskar vädret, och imorrn skulle det tydligen va ännu varmare? skööönt. Så jag drar nog ner på stan imorrn också  å träffar syrran en stund, sen ska jag och marcus även gå och kolla på våran nya LÄGENHET!! :D  wiho!

Iaf, när ja fyllde år fick jag bla. presentkort på simons, så imorrn ska jag inhandla en ny plattång och en klippkappa där, blir perfekt till veckan då jag iaf har en klippning :)

Har ju också vare sjuk de senaste dagarna, min hosta gör så att jag inte kan sova. Min hals mår heller inte så bra, hoppas jag blir bättre innan Lördag då jag jobbar min första dag på Coop Nära i sommar!

Nu ska jag försöka sova, även fast marcus har tagit hela täcket -.- :(




Gonatt,
Puss / L

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0