JOBB.

Första dagen på sommarlovet började jag med att kliva upp jätte tidigt och fara å jobba, städning hela dan!! Dessutom inne och vädret ute var underbart!  fy vad tråkigt de va, usch å jag ska jobba imorrn med .. -.-  bara å bita ihop för pengarna behöver jag :D

Efter ja jobbat klart gick ja å mamma å kolla litte i ström, ja köpte mig ett nässmycke ,eftersom ja råka göra sönder mitt andra imorse..  Sen for vi å åt en sallad, gott var det! Kände mig nyttig för en gångs skull.. ;)

Coop i Torvalla gjorde iaf min dag igår ! Ringde å sa att ja fick jobba lördagar 11-15 hela sommarn, YESS!

Ska även jobba i Laxsjö. Klippa gräs, rensa gräs, jobba åt kommun och tjäna 'jätte bra' pengar. Jippi... 
menmen, bättre än inget iaf.

Nu ska ja lägga mig å kika på ett avsnitt av Veronica Mars, tittade alltid på de förut så är tvungen å se om ja tycker de är lika bra nu ;p

Gonatt , Puss /L


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin blogg :)

kolla gärna min blogg ;)

2010-06-12 @ 16:45:59
URL: http://emeliejjjohansson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0