00.28.

Måste säga att de två senaste mornar har jag inte alls tyckt om, då jag blivit väckt kl.07.00 av några som typ borrar för bergvärme, MITT UTANFÖR MITT FÖNSTER!! hjälpte inte ens med att dra täcket över huvet -.- Nej usch, de där kan dom få göra klart så fort som möjligt. Det gillas verkligen inte av mig...

Ikväll vid tio tiden fick jag för mig att jag skulle ut å kuta en sväng, ( vad har hänt med mig kanske många tänker nu?! ) det tog mig ungeför bara typ fyra veckor att komma ut, BRA Linnea! Undra när nästa gång blir då...
Tänkte imorrnbitti innan vi åker till Änge och sedan vidare till stan, men.. får se hur det kommer gå!
Lär väl bli som alla andra gånger då jag tänker "nee, fan idag var jag verkligen trött, ja gör de imorrn".  hehe...

Iaf, min kära fis Brita fyller år idag! :D Stort grattis till henne!


 
 Nu ska jag nog ta å lägga ifrån mig datorn och sova.
Gonatt alla fans.... ;)

Puss / L

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0