staden .

Fick höra idag att ha fick va ledig imorrn, YES! Då åker jag med pappa in till stan och ska försök hitta några nya kläder inför malung och guldklavengalan som vi  också ska på när vi är där :) ser fram emot med massa kuliga dagar med världens bästa Victoria! :)




me and my daarling ;) haha, bästa kameran, i know ;)

På lördag jobbar jag ju igen på coop, och sen blir det nog en massa mys med världens bästa Marcus innan jag far och inte träffar han på typ 1,5 vecka :(

ska gå och hjälpa  mamma och pappa och sätta upp nya soffan som dom köpte idag, tänkte att dom kanske behöver litte proffshjälp.. ;)

Puss/ L


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-16 @ 08:52:31
URL: http://millahoman.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0