moorning!

Godmorgon kära läsare! :)
Klev upp lite tidigare idag, jämfört med de senaste dagarna då jag sovit till typ tolv... :$
Har städat ihop lite i lägenheten nu för snart kommer de som ska flytta in här efter oss och ska kika på den, lite trevligare om det är städat då kanske. Till skillnad när vi skulle kika på den här lägenheten , då det seriöst var grejer överallt! Ville nästan inte flytta in hit då, men sen när dom hade flyttat ut och vi hade flyttat in våra grejer som vi ville ha det blev lägenheten mycket finare :)


Ikväll ska jag och Marcus gå på bio och se Eclipse, tror vi bokade typ de två sista platserna! :') hihiii


Glöm inte RÖSTA på mig!! :)

 
Puss / L

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-02 @ 12:23:57
URL: http://millahoman.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0