jobb, jobb, jobb...

Måste säga att första dagen på Coop gick riktigt bra! Trodde jag skulle behöva ha nån bredvid mig hela tiden som skulle säga åt mig vart ja skulle trycka på kassan osv, men icke då! Det gick faktiskt väldigt bra! :)
Efter ja jobbat klart, gick jag hem med två banankartonger, som vi måste ha och packa grejer nu i veckan, sen packade jag ner det sista och for sen och visade lägenheten för Mamma och Pappa.
Sen blev det hemfärd, och grillat till middag. MUMS.

Får se vad som händer imorrn, blir nog en heldag på en solstol ute i solen om vädret blir lika bra som idag, hoppas! steka lite... ;)

Börjar ju även jobba här i Laxsjö på måndag, klippa gräs osv. Jag är inte alls pepp på det!! bara på pengarna..


Jag och hjärtat hade även 7 månader idag (lr ja, igår.)
Älskar hjärtat mitt så otroligt mycket, <3


Mina ögon faller ihop snart.. 

Gonatt,
Puss/L
 

Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

fuck banankartonger! vi har 11 st i våran etta nu! kommer ju faen inte fram ens xD

2010-07-04 @ 11:04:02
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/
Postat av: Tim

Visa bilder från lägenheten! är ju nyfiken ;)

2010-07-04 @ 13:26:54
URL: http://timviktorsson.blogspot.com/
Postat av: Jeanette

Hej!



Jag har startat igång 2 nya tävlingar.



Var gärna med i dem oxå!



Ha en fortsatt trevlig söndag.

2010-07-04 @ 15:50:50
URL: http://gratistokig.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0