helt slut.

Är helt slut i armarna efter ha kört med trimern i några timmar, usch va jobbigt! Är hemma och äter lite lunch nu och ska tillbaka snart och klippa klart det sista. SEN, ska jag lägga mig ute bland myggen och soooola.

Svar till Tim som ville se bilder på lägenheten ;
Jag kan lägga in lite bilder efter helgen då vi förhoppningsvis har flyttat in alla möbler och sånt, kanske lite roligare än och se bilder på en helt tom lägenhet? :)

Nu går jag ut en sväng innan jag åker tillbaka å sliter ihjäl mig :') hehehe, lr ja, kanske inte riktigt så men....

Puss / L

Kommentarer
Postat av: Tim

ja det har du faktiskt rätt i ;) så det blir bra!

2010-07-05 @ 20:48:52
URL: http://timviktorsson.blogspot.com/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0