bilder ,

Skulle egentligen jobba två timmar idag, det blev 7! men ja klagar inte, mer cash till mig ... ;) hihu .
Börjar 12 imorrn, känns skönt å slippa kliva upp sååå tidigt faktiskt.
Har iaf bestämt mig för att köpa en ny mobil, min som jag har nu är nog världens sämsta telefon som finns! gu så less jag är på den nu....

Nu sitter jag iaf hemma helt själv och tycker att nån kan komma och hälsa på mig i min ensamhet, men så blev de ju då inte. haha. På fredag äre ju Yran iaf , och jag är typ inte pepp? kanske bara för att jag är så trött ... men de ändras nog innan då ;)

Har iaf fått (snott) lite bilder från syrran sen malung!



bild efter galan (:




medlemsfesten. lika snygg som vanligt......





eh? ..

Blir nog en film och sängen nu, gonatt !

Puss / :

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0