Torsdag

kul igår hos brita! :D hehe.. Var sjuk idag, magen min som har för sej nåt.... Så var tvungen å missa skolan idag, vi som som fick lära oss å klippa en hel frisyr idag :(  får ta igen de nästa vecka!

For ner på stan idag vid tre, satt på kärnan å sen gick ja å åt kebab på City med folk , å gu så gott d va ;) haha. For sedan å jobba å sen åkte jag på träning. Blev dock ingen träning eftersom min parter inte dykte upp. Sitter hemma nu å har en engelska uppsats och 60 glosor som ja ska vara klar/kunna imorrn. fanfanfanfanfan.  

Iaf, min käre pojkvän ska tatuera sig , han har designat den själv. va tkr ni om den? :) Han ska ha den antingen på underarmen lr vid revbenen typ .

 


Puss / L


Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

jag tycker att han ska ha den på underarmen :) den var skit snygg!

2010-01-22 @ 08:57:37
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0