TJENARRRRRE :D

Det är Marcus som skriver, jag är absolut inge bra på det här så förvänta er inte världens bästa inlägg ;)


Idag har jag och Linnea varit i stan och fika en sväng med min pappa och resten. Jag dissar det, förutom att farfar bjöd på fikat;) .. Sen så käkade jag på kebab city med Robin och Linnea kollade på.. Sen vart det godis och en ny piercing kula :D fett nice säger jag bara!!!! Efter det så åkte Linnea och jobbade på revyn och jag åkte upp till Johanna och Jon. Vi kollade på en skräckfilm som hette The Childrens.. Rekomenderar den skarpt!! Middagen vart en familje pizza och ni kan ju gissa vem som fick betala den jäveln, MEN det var lätt värt det:D

Nu sitte vi hemma hos Linnea och Jon spelar gitarr och jojkar lite. Finns inget bättre än de. Imorgon så åker jag och Jon till Funäsdalen, hem till jon och ska åka skoter fram tills på söndag:D Hoppas på en lyckad resa. Såklart så kommer jag att sakna Linnea som uta helvetes jävla helvete. Men det är inte så många dagar så jag över lever nog och det gör hon oxå :)

Aja nu ska jag vara social med dom andra! Ha det bra så skriver jag några fler inlägg någon gång fram över ;)

Bless !!   /M


Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

haha, najs!

2010-01-06 @ 02:49:29
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0