skoola.

Sitter på skolan nu, blev glatt överraskad efter rasten för vi har fåt "vip-internet" , vilket innebär att vi får tillgång till alla sidor! facebook, msn osv :D haha!

Har svenska nu och vi ska göra nå tråkigt grupparbete om medeltiden, lr nåt. Riddardiktning ska jag på Brita söka massa faktra om iaf. Men jag orkar inte, har skrivit två rader , braa (y)

Etfer lunch har vi idrott och efter de drar jag på fristilen å gymmar, faktiskt pepp på de! Vill börja sätta igång med träningen nu. Ikväll blir det besök hos Victoria, stannar även där över natten. Kul iaf :)


Ja, jag vet att jag ser knäpp ut på bilden. Men den bjuder jag på ;) haha.

Kände att jag inte hade så mkt nödvändigt att skriva om men gör typ allt för å slippa plugga, haha :') 


Pusspuss!  / L


Kommentarer
Postat av: victoiia

Haha nej det är jag som ser knäpp ut på den bilden! xp

2010-01-20 @ 14:11:10
Postat av: Linnea

haha nee :p

2010-01-21 @ 13:57:48
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0