om ja vinner en miljon....

.... ska jag ta en fika på stan å åka till Göteborg och gå på Liseberg! Haha, ibland tänker jag inte på vad jag säger x) kul svenska lektion, Nichole som skulle renovera sitt rum, inte köpa en egen lägenhet lr...  haha! Nichole är kul.

Tillbringade natten hos Brita, trevligt vare! Men hade lätt kunnat sova längre, är så sjukt trött! Somnade på nån lektion förut oxå, inte bra..  Idag hade vi frisörteknik och bild och form. Som tur va fick vi sluta tidigare!  Åkte hem och åt å fixade mig lite och for sedan och jobba me Victoria . Gjorde även snyggast vurpa, igen... haha!  Jag ställer bort mina stövlar med klack nu tror jag..

Gjorde kladdkaka idag med syster, jag som skulle sluta.. Men ja slutar imorrn ist (a) och GE MEJ ett gymkort på Gold's! :(:( jag får typ panik snart , lr nåt ..

Imorrn åker jag till Krokom med underbaraste, blivit bjuden på middag där oxå . Trevligt! :)

Har oxå kommit på att jag kan ju inte åka hem nånting under hela Januari eftersom jag jobbar. Kommer bli grymt skönt att komma hem till lugnet då sen efter så länge här i stan! Saknar faktiskt Laxsjö nu.

Jag älskar Marcus! <3

Nu väntar sängen! Gonatt alla fans ;) Puss / L

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0