NK

Naturkunskap.. första riktiga lektionen å jag är redan less som fan. Ska börja skriva ett arbete om Astronomi nu, vårt solsystem valde jag. Så ännu en sak ja ska va less å arg på nu! Men ja ska börja.. snart.. (:

Var på pgymmet igår efter skolan med Victoria å Brita, jag blev jätte opepp precis när jag kom dit men ja tränade iaf. Sen åkte vi till Brita och fick middag av henne, tacopaj! Jätte gott vare, längesen de var vi tre må jag ju säga :)
Sen tog vi bussen hem till Victoria igen, då var även Arvid och Emanuel där så vi spelade games, haha! Mindre kul då alla såg på mig då jag hade games utan att göra vårat tecken.. hm.. Men det var väldigt kul, skrattade mej nästan igenom kvällen :D kändes nästan som lite "återförening" hahah! mest tjafs om hur reglerna var :p

Ikväll blire det dansträning , oj va längesen! Skönt me träningarna nu igen. Även tagga tävling 30 januari i krokomshallen :D Ska även sjunga national sången , hjälp! Vet inte vad jag gett mej in på? ;s får väl se om jag törs...

Ne, ska forstätta me mitt arbete nu -.-' 

å jag vill sluta tidigare :(

Puss /  L

Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

JOBBA JOBBA JOBBA!

<3

2010-01-19 @ 14:38:30
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/
Postat av: victoria

neeej, ska du sjunga national sången? :D

fan vad kuuuuul! :D

2010-01-19 @ 15:02:22
URL: http://victoriaasberg.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv. CC: TRÅKIGT TRÅKIGT TRÅKIGT!

Victoria: Jaa, tror det iaf... ;s kmr typ dö, du måste rädda mig ist :p

2010-01-19 @ 23:46:15
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0