fra (y)

Igår, klev upp vid halvtolv för vi skulle ta en tidigare buss ner på stan å handla litte, men victoria hade försovit sig så kom ner på stan runt 15.15. Gick å kolla lite, blev ett Linne, ett par jeans, näs smycke och leopardleggins för mej :) jag som inte skulle köpa nå... hitta även ett par sjukt snygga skor på din sko, men de får väl bli en annan gång kanske. ;)
For sedan å jobba, var sjukt jävla stressad dessutom! Slutar sju, men efter de måste vi räkna pengarna och byta om oxå, och bussen hem gick 19.15. Shit! Aldrig varit så stressad tror jag! Väl hemma bytte vi ( jag, victoria & josefin) om , fixade högtalare å litte sånt.  ;)  Måste säga att de va en rikigt kul kväll! :) måste defenitivt göras om tkr jag.... ;)

Nu har ja precis fixat mej, måste även städa lite mer.. -.-  Sen åker vi ner å jobbar, 14.00-15.00 & 18.00-19.00 . Å sen kmr Marcus hem, äntligen! <3

aja, städa... Puss / L


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0