:)

jaha, då var skolan igång igen! Som vanligt har man vänt på dygnet och blev inte så mycket sömn i söndagsnatt, lite mer sömn natten som var men ikväll somnar jag nog väldigt tidigt!
Efter skolan igår for jag till krokom till min underbara Marcus, alltid lika mys! Kollade på The Mist, bra film! Lite äcklig ibland dock x)
kom till skolan tidigare idag, eftersom ja åkte bussen från krokom 07.10, uh ... Var tvungen att köpa en kaffe så ja piggnade till :p 
Efter skolan idag följde ja med Brita å handla, var även på stan å inhandlade ett par leggings, en finare tunika och två armband :)  jag som inte ska köpa nå mer, kan ju inte låta bli ..
Blev middag på taccobarm, åh så gott de va! Å nu sitter jag hos Brita i hennes nya fina lägenhet :)

 Halvdålig bild, men så ser mina leggins ut iaf :) ( inte jag på bilden)

Imorrnkväll blire jobb igen, även torsdag fredag, lördag och söndag... men ja ser bara pengarna framför mej ;)

på fredag är det Grammisgala, jag som ville följa med.... men nej då x(  haha. Kan ja ju ändå inte förstå? ... hm..

ne, ska kanske vara lite social! Puss / L


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0