rubrik

 brand i lindex huset :s


Grammisgalan var i fredags, inte så oväntat att Larz Kristerz vann kanske.

Tänkte berätta lite vad som händer till veckan inte för att de är så intressant men ändå ;) :
Måndag
: Träning på fristilen och sedan sover jag hos Victoria :)
Tisdag: Förhoppningsvis dansträning, längesen nu! :o
Onsdag: Ingen planerat, får väl se vad som händer :)
Torsdag: Jobb 18.00 - 19.00
Fredag: Jobb 18.00 - 19.00
Lördag: Jobb 14.00-15.00 och 18.00 - 19.00
Söndag: SOVA!

Inga andra planer till helgen förutom jobb, får väl se om de händer nå :)

och inte en tankte på plugg idag heller, äsch..

Hittade ett till par sjuuukt snygga skor som jag vill ha! ge mig! :(



min, bara min :') jag älskar dig <3


Puss / L


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0