torsdag

Jobbade igår, gick bra även då! Sen tog jag bussen till stan å for till Krokom till min älskling! Mys . Han överraskade även mej å följde med Johan på träningen i Tisdags, men de behöver jag ju inte berätta om.......  haha :$
Måste även påpeka att jag GICK från Frasses i Krokom till Hissmofors SJÄLV igår! Stolt är jag, men kallt var det.

Fick sluta efter lunch idag efter att ha gått igenom oxidationsfärger etc, dock var ja så jävla trött så de var nog inte ens hälften som fastna i mitt huve. Iaf, gick ner på stan å käka på donken me Ida, Nathalie, Sara och Petra :)  Linnea <3 donkens cheesburgare. (utan gurka ;o )  haha! typ..

Gick även in på Lindex å kika litte mer, hitta ett par svarta jeansleggings och en kort jacka lr något i den stilen . På barnavdelningen dessutom ;o  menmen ;)

Varit på dansträning ikväll, och gu så bra de gick faktiskt! Känns bra inför helgen då d är tävling i Sundsvall. Åker imorrn så bäst att gå å packa nu då kanske.
Borde även plugga fittjävlaengelskahelvetesarbete som jag inte ens gjort hälften på och ska vara klart imorrn (y) BRA planering.

men gonatt alla fans! ;D

Puss / L

Kommentarer
Postat av: Brita

JAG ÄR DITT STÖRSTA FANS!! <3

2010-02-18 @ 22:36:48
URL: http://prejhtapersson.blogg.se/
Postat av: LinneaO

JAG VET!! :D <3

2010-02-18 @ 23:08:29
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0