tisdag.

Dagen började med att jag försov mej lite, men jag hann ändå! Kom till skolan och tränade lite inför provet som vi skulle göra idag. får väl se hur de kmr gå, fick iaf vg på mitt förra prov :o shit, stolt ;) hehehe.
Sen på eftermiddan hade vi Naturkunskap, fy faaan va d är tråkigt! Och fattar inte vad hon tänker med, vi sa vi skulle jobba över rasten för å få sluta tidigare men nejdå, vi hade lyssnat på radio å då tyckte hon att de va våran rast så vi ändå skulle jobba ända till 15.40. nejnej, de gick inte för sig! Fick sluta tidigare ändå  :)
for hem, åt, powernap och sedan träning! gick väl sådär men träning är braa :)

Imorrn ska vi prata om individuella valen, vet inte riktigt va ja ska välja. Hatar ju matte men kanske ändå kan vara bra att ha sen? får väl se..
Ska även ta Svinsprutan imorrn, och NEJ jag vill inte ta den! men jag måste eftersom min kusin har fått världens sötaste unge och nästa helg ska vi åka och hälsa på i samband med tävlingen i Sundsvall, ser jag fram emot!
men jag gillar inte sprutor :(


och imorrn får jag äntligen träffa mitt hjärta , hihi :) <3



bara för att jag har världens bästa vän, älskar dig.
<3

Puss / L

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad fina ni är :)

2010-02-10 @ 00:03:43
Postat av: Linnea

sv. Tack , desamma :')

2010-02-10 @ 16:56:26
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/
Postat av: victoria

nej JAG har världens bästa vän! Älskar dig gumman <33

2010-02-11 @ 21:28:43
Postat av: LinneaO

du är bättre ;) <3

2010-02-13 @ 11:28:10
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0