snart så..

.. äre fredag! Har gått å längtat hela veckan, men nu så äre inte så länge kvar :)
Åker till Stockholm med världens underbaraste människa imorrn! :) as kul å åka buss åtta timmar, haha lr?..



Idag hade vi permanent rullning på skolan, och jag HATAR det! fan ja ska aldrig mer göra de, alltid när jag är jätte less å trött å allt går åt helvete och de är dom dagarna vi har permanentrullning, ucsh å fy :b haha... menmen, åkte hem å träffa marcus en stund, pappa var oxå här :)  sen sprang jag upp å jobba min sista "praktik" dag, skulle lära mej ATG ,  Svenska spel mm.  inte alls tjorvigt, nejnej...

Gick sen ner å skulle byta om och gå ner å träna, men smart som jag är så har jag inga nycklar! Så pappa kommer med sin nyckel, men det var fel nyckel så vi fick åka tillbaka igen å hämta julias nyckel å ja.. jag kom på träningen tillslut iaf.

sitter hemma nu å ska packa, hittils är nästan hela garderoben nerpackad, nej men ja ska försöka packa någolunda normal. Brukar alltid bli ganska så mycket mer onödiga saker som packas ner.

just de, ekologiprov, matteprov, god hälsa arbete, engelska travel diary arbete och två böcker + 6 läsloggar..  jättebra att jag kan allt och inte har så mycket kvar på arbeterna som skulle vara klar förlängesen :D ;s


ne, nu ska ja göra nå vettigt.
Puss /L


Kommentarer
Postat av: Världens bästa Linda

Spel apparaterna är lätt:)

2010-02-26 @ 18:33:39
URL: http://liindaberg.blogg.se/
Postat av: LinneaO

nej fy fan! :o

2010-03-01 @ 10:21:30
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0