lalalala.

Jobbade igår, och det gick jätte bra! Dom tyckte jag va duktigt iaf så de va ju positivt! Hoppas bara på att de vill ringa nu om jag vill jobba :)

Nu har vi NK, och har stängt av allt. Orkar inte lyssna på nån genomgång om nåt om vatten tror jag. Får även sluta när vi vill nu så tror ja ska gå snart.
Då blir det ner på stan, vänta på att Victoria ska sluta så vi ska gå på Lindex lite å kika på utförsäljningen. Hon har tagit hål i naveln också, jag är inte alls avis........... -.-

Träning ikväll! blir ju grett de, hehe.

Imorrn blire oxå å jobba, å åker sedan förhoppninsvis till Krokom efteråt till min kära pojke :) <3



HAHA. jättejättejättejätte gammal bild på oss ^^ den bjuder jag på! 

Puss /  L 

Kommentarer
Postat av: victoria

hahah, fan va snygg vi e! ;P

2010-02-16 @ 16:00:32
Postat av: LinneaO

sv. haha, mena ^^

2010-02-16 @ 17:55:43
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0