hejåhå

jag gillar rubrikerna lika mkt varje gång .



åkte buss in imorse, kl ringde 04.30, ajaj. då var det en väldigt trött linnea som låg i min säng, jag hörde inte ens klockan då så pappa kom in å väckte mej vid fem. Men jag hann ändå :) bussresan gick bra, och när jag bytte buss i krokom satt min älskling där , så glad jag blev då! hihu :) dagen började bra iaf!

På skolan blev det svenska och redovisning, jag hade inte gjort ett dugg på de så det var till å skriva upp de litte snabbt å träna in de å sedan redovisa tsm med min grupp. Men de gick väl bra ändå. Efter lunchen blev det Idrott, teori om friluftsliv. Och jag måste erkänna att jag somnade på genomgången, jag hade inte en aning om vad för uppgift vi hade fått. men... skönt va de ju iaf... hehe. Sen blev det stan - en sväng på Rut mfl med Linda och en stund med Marcus innan jag tog bussen hem.

slänger in en bild från lördagen!


öbrk all the way....  höhö.



1. MSN bowling - (måste säga som Linn) men fan va kul de är ;) ^^
2.Lördagens händelser - Tävling, som gick jätte bra! Både sång och dans faktist :) sen Max med mamma, jobba å sen hemfäd. Ja, det gillas!
3. 4 ggr - 4 ggr kvar på östersundsrevyn, ska bli skönt å sluta jobba varje helg nu :)


1. rykten -
nej de gillar jag inte.
2. plugg - as usual sparar jag allt till sista kvällen! att jag aldrig lär mej... ska sitta hela kvällen nu och göra ett arbete om solsystemet, jippi!
3. mitt nya liv - haha, ja då var godisförbudet igång igen! Vet dock inte om ja kmr klara det, men de behövs ju iaf..



                                                       take my hand and never let me go.

Puss/ L

Kommentarer
Postat av: Marcus ditt <3

bra då får jag godiset för mig själv ^^ :P



puss (a)

2010-02-01 @ 21:41:22
Postat av: Linnea

tsss... tror jag inte ;) mupp du är ^^ puss <3

2010-02-01 @ 21:44:55
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0