min sista dag.

ojojoj!! vad tiden har gått fort de senaste fyra veckorna! Imorrn är det redan min sista dag i Strömsund hos Marja på Klippcenter. Jag har haft det huur bra som helst! Har inte kunnat haft en bättre handledare :)

Idag hade jag två kunder, och det gick jätte bra! Vilket även Marja tyckte så då blir det ju bara roligare :')
Även en kund imorrn också, (:


får hålla tummarna att de är bra på NFI också, men Marja har ribban högt. ( lr va äre man brukar säga ? .. hmm, aja. ni fattar ;) )


Imorrn tänkte jag lägga upp lite bilder på vad jag har gjort och så under min APU .


godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: tacktack :) hoppas du haft en bra praktik! allt bra?

2010-12-21 @ 11:07:33
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Nichole

har lagt ribban högt tror ja man säger! hehe eller ja.. nått sånt ;D

2010-12-23 @ 02:20:36
URL: http://floffsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0