jul, jul strålande jul!

hihi .
Har haft det jätte mysigt i jul, familjen + min marcus :') har känts jätte konstigt utan momma och morfar här, men de hade det nog bra i Övik med resten av släkten.

Fick massa bra julklappar. Packade tyvärr ner allt och for med de till stan så har inga bilder. Har ju även skickat tillbaka min telefon på lagning, får väl se hur de går då...  (därför inga bilder. )

Men jag kan ju berätta lite av de ja fick ;)
Massa pengar
Present kort på makeup store - sminkning av syrran :')
Presentkort på H&M
Jätte fint halsband och en tröja av min älskade pojkvän <3
Nagellack och armband av svärmor m. familj , hihi :')
och massa grejer till lägenheten!

har precis kommit hem efter att ha varit och solat en sväng, och nu blir de snart mat , dusch ich fix inför dans ikv! wihoo, :D

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0