fail.

Var hur härligt som helst med en sovmorgon ! :')
Ja, som sagt så skulle jag ju tvätta idag, tror ni att jag har bokat rätt dag? less jag blir. men inte ett dugg förvånad är jag. ist måste ja kliva upp mycket tidigare imorrn innan jag börjar jobba..

Jag och marcus har nog funderat hela dan på vad vi ska äta, vi bestämde oss för pizza men nu när vi insåg att pizza degen skulle jäsa en timme orkade vi inte de. Då tänkte vi på bakpotatis, meeen de ska ju oxå va inne i ungen en timma så då kom marcus på den biljanta idén om minipizzor på polarbröd, haha. men de ska nog bli gott ;)

Jobar imorrn, och resten av veckan :)

och den 27 aug åker jag å marcus ner till stockholm , har bokat tågbiljetter hem nu oxå så nu är allt klart :D

kul att minipizzorna blev bränd.....  misslyckad dag.

puss / L

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0