last day at work.

Jobbade min sista dag på Coop idag, men bara för i sommar hoppas jag. Vet redan att jag har nån helg framöver iaf :) vilket är super!

Kom hem, mysade med hjärtat, käka pizza (för sista gången på ett bra jävla tag hoppas jag!! ) , tog en powernap och nu såklart en massa OC ;) redan inne på tredje säsongen . :) hihi


Ledig imorrn. oOch på tisdag, OM TVÅ DAGAR, börjar vi skolan :o kan typ inte fatta att vi börjar skolan igen. Sommarn har bara rusat förbi, och det ända jag har gjort är att jobba.. Men! Jag ser då framemot en mycket bättre höst/vinter ist. (tänk positivt, tänk positivt.... ) Hörde nåt om en utlandsresa så jag hoppas det blir av!! :D

vad har jag egentligen gjort i sommar då?

- haft 3 veckors kommunjobb, gräsklippning. (blev egentligen bara två... inte för att ja va lat lr nåt.... )
- spenderat två dagar på mammas jobb och putsat varje fläck dom har i deras lokaler. ( FY FAN)
- varit i Malung på dansbandsveckan, gick på galan och hade det kul med bl.a världens bästa människa, Victoria <3
- flyttat. Från Torvalla ner på köpmangatan! och jag trivs SUPER BRA i nya lägenheten. Vill verkligen inte flytta härifrån så de hoppas jag att vi kan övertala dom om.
-
Jobbat på Coop alla Lördagar + nästan tre veckor nu sista tiden på sommarlovet. (tjänat lite cash ;) ) , även bliviy bagare , de ni... ;) haha.
- Yran, såklart! Synd det bara blev en dag, men upp och jobba kl.07.00 dan efter var faktiskt inget hit! Trött? JA.
-
blivit tjock. haha nej men ja måste ju ha nåt att förbränna på gymmet .... lr? ;)
- spenderat mycket tid med min älskling, som jag älskar över allt annat, och kommer alltid göra <3
- varit på bröllop , skämmt ut mig med att sjunga efter många om och men ... Men iaf, vackert bröllop som slutade med dans/fest i flykälen där jag också träffade på massa annat roligt folk!

kommer inte på nåt mer, händelserik sommar för Linnea -.-

nu ska vi kika på lite mer OC och mysa med tända ljus (måste ju tänka på elen... haha. bad joke. x) )
 och godis!

Puss / L

Kommentarer
Postat av: KLACKARNA I TAKET

Just nu har vi en ny tävlig på bloggen där du kan vinna 500 kr att shoppa för hos Dressroom.se, delta gärna du också! :)



http://klackarnaitaket.blogg.se/2010/august/tavling-med-dressroom.html



/Elina & Linnéa

2010-08-30 @ 17:25:50
URL: http://klackarnaitaket.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0