onsdag

Idag hade vi liite sovmorgon, vi började halvtio etfersom vi hade nationella i engelska idag, skrivning idag. Var nog inte de bästa ja har skrivit men hoppas det gick lite bra iaf!

Efter skolan träffade jag Victoria en stund, gick på stan och hon köpte ett par jätte fina skor  :) haha, resten behöver jag kanske inte ta här.. ;)
Är hemma å väntar på att Marcus ska komma hit nu, men från och med nästa vecka kommer han att vara här hela tiden :):) 


I love you from the bottom of my heart.

Puss / L


Kommentarer
Postat av: victoria

haha näe.. jag tror vi skippar resten xP

2010-04-29 @ 10:59:36
Postat av: Sanna

hej !



Allt bra med dig ?

Om du fick välja en grej helt gratis ifrån Mahingo.com vad skulle du då vilja ha ?

Tala bara om det för mig så kan du vinna just det du önskar



http://moonzanna.se/2010/april/supertavling-med-mahingo.html#comment

kram Sanna

2010-04-29 @ 12:56:15
URL: http://moonzanna.se

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0