frisörteknik.

Idag på skolan hade vi två prov i frisörteknik, premanentrullning och klippning (gradering).

Jag började med permanenten, vi fick en timme på oss men fakiskt så blev jag klar innan. Hann inte höra mitt betyg men hon sa att jag hade gjort en jätte bra rullning, så jag är jätte nöjd med det eftersom permanenten inte har varit en av mina starka sidor :)

På eftermiddagen skulle vi klippa, vi fick träna igår men då hann jag inte göra klart allt, hann inte klippa ihop håret på sidorna så de va lite svårt å veta hur jag skulle göra idag. Men ja klippte och ja tyckte att det kändes ganska bra, vid bedömningen hittade dom inga fel och jag fick ett klart MVG , HUR NÖJD SOM HELST!! :):)
känns jätte bra!


Gradering. ( inte min klippning! )

Efter skolan följde jag med Sara på stan för hon skulle köpa godis ( dock inte jag eftersom jag försöker sluta , igen ;o ;o ) , och for sedan hem och pluggade lite.

Var även nyss ute och tog mig en springtur, skönt :)

Jag och Sara har än inte tagit vår promenad hem, men imorrn jävlar ska vi gå hem! :p


Äntligen helg imorrn! Spenderar heela helgen med underbaraste :)

Puss / L



Kommentarer
Postat av: Jennie

hej tjejen!

hur är allt med dej idag?

kram ♥

2010-04-17 @ 18:45:46
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Jennie

sv: allt är fint med mej :)

vad gör du ikväll?

kram

2010-04-17 @ 23:36:01
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0