:)

Måndag, som vanligt seg å dryg dag.
Svenska och idrott, kanske inte de roligaste man kan ha i skolan? men jag överlevde dagen iaf! kom på nu att ja skulle skriva klart en uppgift om renässansen... ajaj :s fan..  

Igår köpte jag en soffa, en svart vanlig  IKEA klippan soffa, vill dock ha en till. Det får bli sen, blev inget köksbord heller så jag får väl äta på golvet annars? haha, nej de löser sig nog.. 

Bara en vecka kvar, sen bor min älskling här med mig också :') orden räcker inte till för att beskriva hur mycket jag älskar dig . Det ska bli otroligt skönt.

Sovmorgon imorrn, sovmorgon på onsdag, inte helt fel de heller!



hehehehe, :'D


Puss ! / L



Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0