tisdag .

Väldigt härlig dag idag, fick sluta efter lunch idag eftersom våran datalärare är sjuk.
Slutar oxå efter lunch imorrn med, härligt! Vi ska ha typ manikyr på skolan imorrn, får väl se hur det kmr gå för mej. 

Efter vi slutade idag gick Jag, Linda, Brita och Erika ner på Gold's, ska träna där imorrn och på torsdag. Är gratis vecka där nu den här veckan så då får man ju passa på ;)
Ikväll blir det dansträning, först uppvisningsträning på lillsjön och sedan ska jag och Johan åka på furan å dansa lite, skoj!

jag å johan in action ;)
wihoo .


Sen måste jag även få skriva hur jäkla irriterad jag är på elgiganten! Har lämnat in min telefon där ( för fjärde gången nu ) , och dom sa att jag skulle få en ny telefon denna gång om typ sony ericsson gick med på det. Det skulle inte alls ta så lång tid nu sa dom, ca  1-2 veckor kanske. Nu har det gått 3,5 veckor och har än inte fått tillbaka den, något irriterande!
Och på den telefon jag har nu funkar inte ljudet, så på morgonen vaknar jag av vibratorn.. Illa, men har faktiskt vaknat av den varje morgon. ;o


Puss,  /L


Kommentarer
Postat av: mikke

jag har också lämnat in min mobil och den skulle vara på lagning i 2-3 veckor men den har vart 4 veckor nu :@

2009-09-12 @ 10:47:28
URL: http://masastruntbara.blogspot.com

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0