shcooool

Då var skolan igång igen, denna dag hade vi först svenska 3 timmar och sedan var det dags för orientering. SUCK.  Är det nåt jag verkligen suger på så är det att orientera. usch,fy å blä va ja hatar de! De va typ skattjakt, så på slutet hitta vi godis, de va ju iaf positivt.

Efter skolan tog jag en buss till Lillänge, skulle på elgiganten å äntligen hämta min telefon, den har varit saknad kan jag ju säga. När ja kmr dit å säger att ja ska hämta ut den hittar dom den först inte, sen säger dom att jag har sagt att jag ska häva köpet. Då skulle jag få 990 kr och sedan köpa en ny telefon. Men då jävlar blev ju inte jag så glad iaf. orkar inte dra hela historien, men efter typ 20 minuter fick jag äntligen en telefon. Dock inte en sån som jag haft tidigare, menmen.

Ikväll får jag besök av mina girls. Brita och Victoria kommer hit :) Så nu ska jag gå å försöka baka en kladdkaka, den har varit efterlängtad hela dagen så är väl dags att jag sätter igång nu ;)

Nästnästa helg åker jag mest troligt till dorotea med Linda, TAGGA! :D


Pusss / L

Kommentarer
Postat av: Linda Berg

Det taggar vi ;)

2009-09-15 @ 12:45:46
URL: http://liindaberg.blogg.se/
Postat av: Robin

Men vafan, vad blev det för telefon då ? <3

2009-09-15 @ 21:19:36
Postat av: Linnea

det blev en Sony Ericsson G502i tror jag den hette. Tydligen skulle den va bättre än den andra, litar väl på de då :)

2009-09-15 @ 22:26:18
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0