Onsdag ,

Dagen har gått fort, som jag tycker alla dagar gör. Frisörteknik stod på schemat hela förmiddagen. Vi pratade om hårets uppbyggnad och massa sådana saker. Imorgon får vi äntligen börja klippa, vilker kommer bli så kul! äntligen .
Efter lunchen stack jag ner på sjukhuset för operation, gick jätte bra :)  Var faktiskt inte så nervös, men har väl varit så mycket annat att tänka på nu de här dagarna så ja har inte tänkt så mycket på det.
Therese följde med mig, jag hatar sjukhus så jag behövde någon som följde med mig, haha.   Sedan for vi hem till dom och fikade lite tsm med momma och Linus, senare kom Jenny dit med hennes fina mage, bebis påväg! :)

När jag kom hem tog jag mig i kragen och städade mitt rum, dammsög hela lägenheten å diskade bort allt som stod i köket. Jag måste säga att jag känner mig väldigt stolt!

Ikväll blir det att ta det lugnt, är jämt så trött nu för tiden så det blir Idol och sen ska jag tametusan sova. Jag säger så varje dag men brukar bli runt elva/tolv innan jag kommer i säng. menmen.

Till helgen blir det Dorotea med Linda och Brita, kommer bli sååå kul

/L


Kommentarer
Postat av: Linda

de komemr bli bäst :D

2009-09-24 @ 20:48:08
URL: http://liindaberg.blogg.se/
Postat av: Linnea

:( fanfanfanfanfaaaan att ja inte kan fara :'(

2009-09-25 @ 08:56:28
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0