helg!

Veckorna går grymt fort tkr jag, redan fyra veckor på skolan är avklarad och det känns jätte bra!
Idag hade vi skattjakt på skolan. Var faktiskt roligt ; guitar hero, norsk karaoke, engelska gåtor å en massa mer. Skulle även känna i lådor å gissa va de va. Ida gjorde min dag, haha : "kladdig korv!! :D "   vilket var fel, det var en banan som låg i lådan. hahah. 
På måndag får vi veta när vi vinner ;)

Efter skolan promenerade jag ner på stan å mötte upp Victoria på Vero moda. Hittade en massa kläder jag ville ha men blev bara en tröja. Vi gick oxå på Gina å Cubus , hittade även där mycket kläder jag ville ha men tyvärr kan jag ju inte köpa allt ja vill ha.

   -> gillar butiken skarpt!



I helgen blir det väl inte så mkt då eftersom jag inte kunde åka till dorotea.
Loppis i föllinge på söndag då, haha.

tagga nästa helg .  Lycksele , here I come :)

/L

Kommentarer
Postat av: victoria

tagga lycksele :)

2009-09-26 @ 13:17:19
URL: http://victoriasberg.blogg.se/
Postat av: LinneaO

oh yes :)

2009-09-26 @ 15:01:53
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0