bra helg,

I helgen har mitt kära lyckselefolk + victoria varit här hos mej.
 Mkt bra helg med skratt, prat , shopping och dans. Dansen igår var grym, hade väldigt trevligt!
Träffade även en saknad Rebecka, åh så kul :)

linnea, victoria.
Jag å Victoria peppar inför dans. 

robin, linnea, victoria.

Robin, Jag å Victoria. ( Tim fastnade inte ;) haha )


Nu sitter jag helt själv i min säng å degar framför datorn.
Hittade några bilder från victorias facebook , så jag passade på att sno dom ;o (bilderna ovanför)

Imorrn äre skola. Okuliga ämnen, menmen.
Efter skolan ska jag å Linda gå å äta nånstans, och sedan följer jag med hon och Erika på danskurs :)


/L

 





Kommentarer
Postat av: Tolli

tjoho, skola! ;)

2009-09-06 @ 18:59:52
URL: http://floffsson.blogg.se/
Postat av: Robin

Fan vilken bra helg :D

Måste göras om snart, frostdansen då j***** ;P

Nämen ni är så bäst,

2009-09-06 @ 22:54:49
Postat av: rebeccalarsson

Kul att du haft en bra helg! :D

2009-09-07 @ 17:36:27
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0