trötter.

är trött som tusan, inte blivit så mkt sömn den här helgen. Vaknade halv åtta imorse, ojoj bråttom då bussen går 08.07 .  fattar typ inte hur jag hann haha.

Skolan idag var seg, var inte på humör idag vet inte varför men allmänt trött kanske? Kollade på en film på svenskan och sen blev det badmintin å bodypump på idrotten.

Ikväll har jag då inte gjort nånting, bara suttit å vare less. Har försökt plugga men har absolut ingen ork alls till å plugga. Har datorkunskaps prov imorrn och prov om huden på onsdag. Så får väl se hur det går, tror inte att de kmr gå så bra imorrn men jag orkar verkligen inte.

Duskuterar nu med en som går frisör 09 på jb i lkpg tror jag, å vi har typ as olika kurser å så. Konstigt tkr jag, vi borde ju ha samma? wierdoo.. aja. Dom har praktik, inte vi. Dom har naturkunskap , inte vi.

Känns som jag håller på å bli sjuk oxå, ååh. Har ont i huvet å så känns det som jag har feber. Obra, får hoppas de bara är för att jag är så trött, brukar kunna bli så då..

/L


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0