torsdag

Idag är det Torsdag, bara några få dagar kvar på lovet nu och jag har typ inte gjort nånting.. Just nu hoppas jag att Victoria kan bli frisk, för isf kanske jag åker upp till henne. Filmfestival i Valsjöbyn vore kul att gå på :) men får väl se hur det blir med de.

Var till tandläkaren i tisdags oxå, och JAG HATAR TANDLÄKAREN! Jag fick borra -.- Såå kul när hon kommer me dom där äckelhandskarna å kör upp i mun på mej, sen dom där j*vla korten hon trycker upp i käften; ajj!
Aja, tur man inte är där så ofta..





ge mig
13-14-15 november- Åre med daaansfolk :D
28 november- KM! :))
4-5 december - Jannez med Victoria,  STOCKHOLM/ÖREBRO :D !
       
                   wiho :D

        
                                                                                                                  Puss /L            

Kommentarer
Postat av: Prejhta

Du måste komma på filmfestivalen! :D <3

2009-10-29 @ 16:58:02
URL: http://prejhtapersson.blogg.se/
Postat av: LinneaO

det vore roligt :)

2009-10-29 @ 18:37:22
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0