plugg ..

oj herregud vad allt kom på en gång nu.  Idag efter skolan har jag spenderat tiden framför min dator och läst igenom typ 10000 sidor om hårets uppbyggnad, gjort frågor och besvarat dom och läst igenom dom om och om igen. Har prov imorrn och de måste jag verkligen kunna. Har försökt att få det mesta att fastna, men en del saker är bara helt omöjlig att komma ihåg. Men får väl hoppas på det bästa, känns som jag kan liite iaf. Men nu orkar jag helt enklet inte plugga mer, men spelar ingen roll heller för nu kan jag inte ta in mer.

Har även en redovisning på hantverksorienteringen. Jag, Erika och Sara ska ha redovisning om bagare/konditor. Det går nog bra, (: 
På måndag har vi en svenska redovisning, minns inte om vad. Illa.
Tisdag ska en datainlämningsuppgift vara klar och matteprov. HJÄLP! Matte är verkligen inte min starka sida.
Wish me luck..

Imorgon blir det middag hos Linda, mysigt :)  
Tro det eller ej, men nu erkänner jag .. mina brudar är bara för bäst! ;o haha (: <3


Nu ska jag gå å göra mig en kopp te å sätta mig framför TVn och ta de lugnt å inte tänka nånting på provet vi har imorrn. 

Kul att jag missade The Mentalist oxå ..

Tagga ludvika nästa helg och åre helg 14 nov :D

Pussss /L

(:  
<3




Kommentarer
Postat av: Linda Berg

Jag ha ju sagt de hela tiden:D vi är bästa :D

2009-10-07 @ 16:09:32
URL: http://liindaberg.blogg.se/
Postat av: Prejhta

Men äntligen har du insett de! ;) <3

2009-10-07 @ 16:40:34
URL: http://prejhtapersson.blogg.se/
Postat av: LinneaO

men asså, inte bättre än mej hoppas ja att ni fatta ;o

2009-10-07 @ 18:08:03
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0