övningskör, HÅLL ER INNE!

Idag har jag varit ute å kört bil för andra gången. Gick faktiskt riktigt bra må jag säga :D  "KÖR IT TA VÄIN!" , "BROMSA" och "TRYCK NE KOPPLINGEN" var några kommentarer jag fick av pappa. Haha, nej men det gick faktiskt oväntat bra med tanke på att det var andra gången :) Kul var det iaf!

Efter jag kom hem skulle jag klippa pappa, lr ja. Han har ju int så mycket hår så jag använde bara maskinen, det var ju kanske inte så svårt :) Vill nästan tillbaka till skolan nu å klippa, är ju så roligt.

Jag tycker själv det är roligt att kolla på bilder, så jag ska fösöka lägga upp lite fler bilder då och då..


Puss / L


Kommentarer
Postat av: Linda Berg

kan nästan tro de va min pappa ;)

2009-10-30 @ 18:11:12
URL: http://liindaberg.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0