laxsjö in my heart.

Sitter just nu å har engelska. Jag är grymt opepp på att skriva en sammanfattning, beskriva karaktärerna, språket, skriva en dialog, hitta 10 ord, beskriva va titeln står för och jämnföra med en annan berättelse om en berättelse jag precis läst. "Lamb to the Slaughter" heter den. blää på de. -.-
aja, bara å börja..

Snart lunch, å sen bär det av hemmåt :) Bussen går kl 13.00 och är hemma vid halv fyra, skönt.
Får sällskap på bussen av världens bästa Victoria, (:

Igår fixade en kompis åt julia internet hos oss, lr han fixade så det är trådlåst typ lr va man säger. Så nu kan ja sitta vart som helst, haha (y)

Städade även mitt rum igår, det behövdes kan jag ju säga.. annars så gjorde jag typ ingenting, tog de lugnt :)

Och jag är glaaad, Nichole har kanske fixat ett jobb till mej, JAAA! :D wiho, bara hoppas de går nu :))

Nu ska ja fortsätta skriva sammanfattningen... -.-  

puss/L

Kommentarer
Postat av: Tolli

HOPPAS HOPPAS! :D

<3

2009-10-10 @ 14:04:48
URL: http://floffsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0