hon har gjort de ....

... hon har köpt en röd jacka! ojoj. kan nästan inte tro att det är mej man pratar om, men de är faktiskt sant; Jag har köpt en röd jacka! och Jag är nöjd (:
Mindre nöjd är jag över mitt konto just nu, jag är verkligen i stort behov av ett jobb just nu.. Särskilt då jag och Victoria ska följa med Jannez till Stockholm och Örebro då vi ska shoppa gärnet när vi är i Stockhom, wiho :D Sthlm here we come liksom ;) ska bli grymt kul, vi trodde även vi kunde gå på grönan. Men smart som vi är tänkte vi inte kanske på att de är stängt i december... (y)

Blev inget skoj med Tim, Robin, Victoria x2 och Rebecka, men det ska vi ta igen snart tkr jag.





Sov gott, Farmor <3 


                 


                                                                                                                                  /L

Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

<3

2009-10-28 @ 21:44:21
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/
Postat av: Robin

Självklart att vi ska göra de :) <3

2009-10-30 @ 13:54:12

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0