sundsvall.

Kom precis hem från Sundsvall, och nu är jag fattig. Skulle betala en tröja idag men mina pengar va slut, illa! haha.
Men här kommer två bilder på två saker som jag köpt:


Leggings, Bik Bok. 99:-       
  Hårspray,  42:- . Riktigt bra tkr jag, den rekomenderar jag!

Hittade inga bilder från de ja köpte på gina, lr jag hitta men gick inte att spara.. ;s men där köpte jag en röd klänning, vitt linne, svart typ kofta och en svart kort tröja :)  gilla!
Var ju tänkt att spara lite pengar till stockholmsresan men ja lyckades inte så bra med de .. hihi.

Nu sitter jag i lägenheten, ska åka ner å träffa victoria om nån timme, ska bli så kul! :)

Imorrn har vi idrottsprov, och jag har inte börjat plugga än. haha som vanligt kan man väl kanske säga. Menmen, det får gå som det går! Ska väl sätta mej å läsa igenom några gånger så kanske jag kan liiite iaf!

Till helgen blir det Åre med dansgruppen, DET ska bli kul :D

Puss å kram! /L


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0