nu får de va nog!

Ja, sitter fortfarande hemma å är sjuk. Har precias kommit hem från ett besök hos läkaren i föllinge. Fick veta att jag inte haft öroninflammation, utan har haft den "lockkänslan" av att jag varit så täppt i näsan lr va de va. Dom trodde även jag hade halsfluss men proverna visade att jag inte hade de, däremot hade jag ögoninflammation så fick köpa mej nån ögonsalva idag som ja måste kleta i ögerna, uscha!
Får bara hoppas att de blir bättre tills imorrn, för jag vill till åre ju!
Annars blir de väl dans i Laxsjö då, som alla tjatat .. ;) hihi, men de kan bli as kul!  Massa roligt folk som ska dit :D

Börjar snart närma sej till årets KM oxå, tjiho! Ska bli grymt roligt!




1.
Vännerna, egentligen ska jag inte behöva skriva de för det är så självklart ändå, men jag gör det iaf! Jag har världens underbaraste vänner och jag älskar er grymt mkt!  <3 Men det hoppas jag att ni vet :)
2. Lasxjö, finns det nån bättre by? sv. : nej :)
3. PLATTÅNGEN! ja vad vore välrden utan den? hahah.




1. Sura busschaufförer. Fattar inte vrf en del buss chaufförer är så jävla sura? Man blir ju själv på dåligt humör då. Om dom inte trivs me jobbet så, SLUTA då! ingen som har tvingat dom precis. 
2. Nagellack som tar en evighet att torka. Jag som inte kan sitta still å inte göra nånting medans det torkar, blir alltid utkletat å fult.
3. TV-Reklam. Såååå störigt om man ser en film lr nåt, och de blir reklam typ varje kvart. Något störande! Okej med nån reklampaus, men inte så ofta och inte så långa! Speciellt mkt på trean och femman.

nu har jag Hissa&dissa även idag, kommentera gärna va ni oxå tkr! :)

Pussar/ L

Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

Jag gillar hiss och diss! :D

Jag saknar dig gumman <3

2009-11-12 @ 18:29:35
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/
Postat av: Världens bästa Linda

Jag älskar dig också <3 ( om du menade mig ;) )



Jag håller med om att dissa busschaufförer å va ja hata dom

2009-11-12 @ 18:58:59
URL: http://liindaberg.blogg.se/
Postat av: victoria

haha, klart jag ska ;)

bäst du gör det va ;)

2009-11-12 @ 19:04:12
URL: http://victoriasberg.blogg.se/
Postat av: LinneaO

sv. Linda : Jaa, du var en av dom jag mena! :) jaa, fattar inte vrf vissa ska va så jävla sura? ;@



2009-11-12 @ 19:07:39
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0