jaghatarrubriker.

Gårdagens träning var skooj, gick jätte bra! (: Nu taggar vi lördag och KM som fan!


Idag hade klippprov på helform, gick faktiskt jätte bra! Sedan hade vi nånting i klassrummet med massa krångliga ord , fatta typ inget , hehe.. Efter lunchen, som faktiskt inte var fisk eller korv idag, hade vi redovisning på våra bröllop och sen fick vi sluta.
Följde med Brita på stan för hon skulle kolla på en klänning till jul, hittade dock ingen. Gick på donken å åt me Marcus å David och sedan blev det bio, 2012. Riktikgt bra film må jag säga! Lite läskigt ändå, det kan ju va sant! ;s och Tack david för du bjöd mej på bio! jag tjatade inte alls..... haha ;)





1. Julen! - bara en månad till jul nu! Såå mysigt, lätt bästa högtiden :)
2.Mandariner- jag har typ blive beroende av de nu! Fan va gott de är ... hihu
3. Erik- han är bra (y)  ( inte alls han som sa de... ;) )


1. VART ÄR SNÖN? -
Visst, jag har klagat på snön tidigare men nu är de ju snart december och fortfarande ingen snö?! Bara en massa regn å slask, ne nu kan snön komma och bli kvar..
2. Jobben som aldrig ringer - har ju som sagt varit ute på jakt efter jobb, lämnat massvis med CVn och de har sagt de ska ringa upp. Men inga samtal än så länge, åååhh ge mej ett jobb!
3. Donkens gurka- uschfybläackelapafittahelvetesjävla äcklig gurka de är på donkens hamburgare! ;o TA BORT DOM, TACK!


Pussar! / L

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0