I did it..

Har precis kommit till staden igen efter en jobbig dag hemma i Laxsjö. <'3 
Jag sjöng och jag tror inte jag varit så nervös nån gång. Hade ont i magen, och hela jag skakade innan och under tiden jag stod där uppe. Efter jag sjungt kunde jag "slappna av" och då kom allt. Men det gick bra, och känns bra att jag faktiskt gjorde det! Trodde aldrig det skulle gå.


Så här ser iaf resten av min vecka ut ;

Onsdag: Tror jag ska göra två prov imorrn, Idrott och Huden. Även öppet hus på skolan, kanske man träffar på några bekanta :) På kvällen blir det filmkväll med mysigt folk :)
Torsdag : Trääning :D
Fredag, Lördag, Söndag: faktiskt ingen inplanerat, kanske blir det dubbelträning inför KM nästa helg :) Annars blir det väl att åka hem och mysa och nnjuta av lugnet :)

Jag borde egentligen sova, men nu ska jag läsa igenom hudenprovet lite snabbt, SEN ska jag sova! Jag behöver sömn.

Pussar / L


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0