home sweet home.

igår kväll kände jag mej inge friskare, så jag bestämmde mej för att åka hem till Laxsjö. Mamma hämtade upp mej :)  Är betydligt mycket skönare att vara hemma, hemma, än att sitta i lägenheten för mej själv å vara sjuk. 
Nu mår inte mina öron heller nå bra, öronvärk som fan. ogilla, jag vill inte bli mer sjuk nu!

Kom på igår att jag har ett ganska stort arbete om frisöryrkets historia som ska vara klart på måndag, så är väl bäst att jag börjar med de nu.

 tur att utvecklingen går framåt.. ;)



Pussar, / L

Kommentarer
Postat av: Hanne

sv: vad kul :) nej jag vet inte vad jag ska göra efter studenten xD

2009-11-11 @ 07:23:40
URL: http://hanneeleonora.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0