hissar&dissar

Jag ligger fortfarande hemma och är sjuk, tror även att jag har fått en öroninflammation. Men idag har jag faktiskt tagit mej i kragen och pluggat lite, ska göra ett arbete om frisöryrketshistoria och har faktiskt kommit en bit på vägen nu lr vad man säger :) det känns skönt.

Var tänkt att hissa & dissa idag, nåt ni tycker jag ska fortsätta med?



1. Leggings, snyggt och otroligt skönt!
2. Dansbandskampen, roligt att dansband får mer uppmärksamhet och att vissa dansband visar att man kan dansa även till "vanlig" musik än tex . Lasse Stefans musik.
3. Mig och Nichole, stolt att vi har slutat äte godis mm även alla som frestar... ;) tihihi





1.Farmville, fattar inte varför alla gillar det spelet på facebook? Seriöst, kul liv att sitta å göra en massa saker på en bondgård och skicka en massa störiga inbjudningar om saker. Och måste verkligen gå in och skörda för att annars ruttnar något. nej, inget för mej.

2. Dansbandskampen, tycker inte om att dom tar in band som aldrig spelat inför en danspublik förut och de som egentligen inte är ett dansband. Jag menar, det finns ju bättre dansband och de som är med nu är verkligen inte sveriges bästa dansband enligt mej.
3. Att vara sjuk, usch va de är tråkigt och onödigt! gillas inte.


( Kanske låter som att jag är värsta dansbandsnörden, men nej det är jag inte :) ) 

jaja, nu blir det film och kanske en kopp te :)
 
Hare , Puss / L

Kommentarer
Postat av: Linda Berg

Farmville äger:O

2009-11-10 @ 21:59:52
URL: http://liindaberg.blogg.se/
Postat av: LinneaO

Nee inte för att ja ha testat, men kul då... ne, ja dissar de .. ;)

2009-11-10 @ 22:14:22
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/
Postat av: Britta

fortsätt!! :D

2009-11-11 @ 07:23:11
Postat av: Robin

farmville är bäst :D

och Linnea, alla vet du är en dansbandsnörd ;P

2009-11-11 @ 19:30:42
Postat av: LinneaO

sv. Robin : hahah, nej de suger balle ;) haha, nee är jag inte alls :b

2009-11-11 @ 22:27:28
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0