hemma igen .

Då sitter jag hemma i Laxsjö igen, känns konstigt att åka hem på en måndag. Imorrn är det begravning på farmor, jag ska även sjunga och jag är sjukt nervös! Men hoppas till tuusen att de ska gå bra.. <3  

Efter skolan idag gick jag å kompisar ner på stan, jag var sjukt stressad för jag var tvungen att köpa ett par leggings! Men hittade ett par på Vila tillslut :)
Eftersom lunchen på skolan var så sjukt jävla äcklig idag, blev det även en Subway macka innan vi for hem, grymt gott!

Målade naglarna idag, fransk manikyr typ. Tycker de är så snyggt! :)


Linnea Hissar&Dissar! 



1. Subway - behöver jag ens säga nåt? :D
2. Gina Tricot - vilken affär! Väldigt snygga kläder, till billigt pris :)
3. Lördagens händelser i Laxsjö - grymt kul det var ! :)





1. Skolans mat - alla tror typ att vi på JB har så bra mat, men jag kan tala om att så är det inte! Är nästan jämt korv och fisk. Korvmix, korvgryta, korv med mos blabla. Samma och samma. Visst vissa gånger är de as gott, men ja, dissar det idag ja. (Och dagens mat var inte alls god ;s )
2. Studiebidrag 500 kr?!  - vad jag har hört så ska vi bara få 500 kr i studiebidrag under december för att vi inte går alla dagar. Men tänker dom me röven lr? Vi måste ju fortfarande betala lägenheten, köpa busskort å allt sånt. åh, irriterad -.-
3. Allt jävla plugg - trodde jag skulle få lite mer lust till at plugga nu när jag valt linjen själv, men nej då. Och nu enligt mej är det helt enkelt för mkt ( egentligen inte, men för mej är det) så då ger jag nästan upp totalt! jaja.


Sängen nu snart, upp tidigt imorrn.. 

             

                                                                                                                       Ge mej kärlek. 

Ha de bäst, Pussar / L





Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0