Godmorgon!

Vad ja hatar att vara sjuk! mitt huve sprängs snart och jag har inga alvedon i lägenheten heller, obra.
Vaknade nyss av att ja fick ett sms, det blev 15,5 timmars sömn inatt (y) .  Ska nog gå å försöka äta nån frukost nu , har inte ätit sen kl. 14.00 igår så lite frukost behövs känns de som! Men min hals mår inte riktigt bra, så ska försöka äta iaf.

Hoppas på att bli frisk snart för jag vill verkligen inte missa mer av skolan! Är man borta nån dag så missar man faktiskt väldigt mkt.. Och sen vill jag ju inte vara sjuk då vi ska till Åre på fredag!


iaf, Som sagt vi säljer ju Salami i klassen, 165 kr , 800 gram, Kryddad, Vitlök eller peppar. Är det nån som vill köpa?  hör av er till mej! vore snällt.. (a)

Ne, frukost kanske...

Puss / L


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0