sista april ,

I torsdags var det då sista april , och jag for  till Victoria i Hotagen :)
Vi åt liiite å fixade oss å sen åkte vi till valsjöbyn till Brita mfl .

Vi kollade först lite på majbrasan å sen gick vi å gjorde annat :) haha.

Jag hade iaf sjukt skoj , :D <3

På fredagen vaknade vi faktiskt tidigt, å då for vi hem till Hotagen igen å tog de lugnt :)

Igår for jag till stan å tränade medd uppvisningsgruppen ,
sen fixade vi till oss och for på Jack Rabbit å gjorde våran Grease uppvisning, as kul!

alla såg ut att komma ifrån 50-talet med frisyrerna å kläderna, riktigt snygga var alla! :D

Efter uppvisningen drog vi till näldengalan , skoj vare! (:


Idag vaknade jag runt 14.00,
måste egentligen plugga matte och biologi, men fan va jag inte orkar!
Jag är sååå skol less nu ! 

ne nu måste jag väl ta itu med Biologin , omprov nån dag den här veckan, ogilla!

 


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0