operation dagsverket.

Ja, idag har vi haft operation dagsverket. Skönt att slippa skolan iaf .
Jag har faktiskt dammsugit, städat mitt rum och lagat mat idag,  duktigt Linnea (y)

Ikväll blir det förhoppningsvis Bio, Män som hatar kvinnor, får väl se om ja kan skrapa fram lite pengar ur min extremt tomma plånbok , kan bli svårt...

Igår tror jag nästan att det var min tur dag :D
 Förutom att nationella i matte inte gick sådär jätte bra ,
däremot gick muntliga nationella i engelska rätt bra ändå :) 

"Jack and Jill" tävling på furan igår, (man lottas ihop med en kille, dansar och har man tur går man vidare och lottas då ihop med en annan kille )
De va Uttagning, kvart, semi och final, rätt många som var med ändå.
Men vem vann inte då?? :D haha, tur man får ha lr vadå! :D
Peja Lindholm var en utav domarna, tufft x )


14 dagar kvar, göteborg - here we come !


<3




/ L


Kommentarer
Postat av: victoria

fan, vi får väl göra det :( haha.

2009-05-06 @ 22:37:03
URL: http://victoriasberg.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0